Verzending en Levering2024-04-03T19:52:49+02:00

Verzending en Levering

Wat zijn de verzendkosten?
Huydverzorging.nl verzend uw bestelling geheel gratis binnen Nederland wanneer uw bestelling een waarde heeft van € 100,00 of meer! Verzenden is natuurlijk niet gratis maar wij brengen u hier voor geen kosten in rekening. Wanneer uw bestelling een waarde heeft van minder dan € 100,00, dan vragen wij een kleine bijdrage van € 4,95 inclusief BTW.

Huydverzorging.nl verzendt via DPD. U kunt tijdens het bestel proces aangeven of u uw bestelling thuis of op een ander adres aangeboden wil hebben (pakketdienst).
Een compleet overzicht over het retourneren van uw bestelling vind u op onze retourpagina.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?
Nadat wij het totaalbedrag van uw bestelling hebben ontvangen zal Huydverzorging.nl er alles aan doen om uw bestelling op dezelfde dag te verzenden echter houd u er rekening mee dat wanneer u op zaterdag of zondag bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden.

Zie onderstaand schema voor meer informatie:

Bezorgschema:

Bestelling geplaatst op Voor 13:00 uur Na 13:00 uur
Maandag Levering op Dinsdag Levering op Woensdag
Dinsdag Levering op Woensdag Levering op Donderdag
Woensdag Levering op Donderdag Levering op Vrijdag
Donderdag Levering op Vrijdag Levering op Zaterdag
Vrijdag Levering op Zaterdag Levering op Dinsdag
Zaterdag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag
Zondag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag


* Wanneer de producten niet op voorraad zijn, kunt u doorgaans 2-5 werkdagen bij de aflevertijd optellen.

Veelgestelde vragen retouren & garantie

Accepteren jullie retourzendingen en hoe werkt dit?2024-03-31T13:38:34+02:00

Ja, we accepteren retourzendingen binnen een bepaalde periode na ontvangst van uw bestelling. Neem contact op met onze klantenservice voor instructies over het retourneren van uw artikel(en).

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?2024-03-31T13:37:26+02:00

Als u niet thuis bent op het moment van levering, zal de koerier een bericht achterlaten met instructies voor het ophalen van uw pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt of voor het plannen van een nieuwe levering.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?2024-03-31T13:36:52+02:00

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als u uw verzendadres wilt wijzigen. We zullen ons best doen om de wijziging door te voeren voordat uw bestelling wordt verzonden.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet op tijd aankomt?2024-03-31T13:36:10+02:00

Als uw bestelling vertraging heeft opgelopen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag de status van uw pakket te achterhalen en een passende oplossing te vinden.

Leveren jullie ook internationaal?2024-03-31T13:35:18+02:00

Ja, we bieden internationale verzending aan naar geselecteerde landen. U kunt tijdens het afrekenen uw land selecteren en de beschikbare verzendopties bekijken.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?2024-03-31T13:34:07+02:00

De verzendkosten zijn afhankelijk van uw locatie en de gekozen verzendmethode. Deze kosten worden weergegeven tijdens het afrekenproces voordat u uw bestelling plaatst.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?2024-03-31T13:32:56+02:00

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met een trackingnummer waarmee u de status van uw pakket kunt volgen.

Wat zijn de geschatte levertijden voor mijn bestelling?2024-03-31T13:31:49+02:00

De levertijd varieert afhankelijk van uw locatie en de gekozen verzendmethode. Over het algemeen kunnen bestellingen binnen 2 werkdagen worden geleverd.

Wat zijn de verzendopties die jullie aanbieden?2024-03-31T13:28:04+02:00

We bieden standaardverzending en expressverzending aan, afhankelijk van uw behoeften en locatie.

Ik heb geen email ontvangen met track & trace code2024-03-31T12:19:12+02:00

Er zijn verschillende oorzaken dat u geen e-mail ontvangen heeft met een track&trace code van uw bestelling. De meest voorkomende oorzaak is de e-mail in ongewenste e-mail box. Andere oorzaak kan zijn onjuist e-mail adres.

Kan ik het pakketje volgen wanneer u het verzonden heeft?2024-03-31T12:17:28+02:00

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin alle gegevens die nodig zijn om uw bestelling te volgen en de verwachtte aflevertijd te bekijken.

Titel

Ga naar de bovenkant