Klantenservice2024-06-14T17:30:28+02:00

Klantenservice

Verzending & Levering

Uw bestelde goederen zullen we, indien voorradig, binnen 1 werkdag uitleveren.

Retouren & Garantie

Een garantie en retour aanvraag kunt u doen via het contactformulier.

Vragen of opmerkingen

Heeft u een vraag of een opmerking? Neem dan contact met ons op via de knop.

Antwoorden op de meest gestelde vragen kunt u vinden in de uitleg over onze webwinkel en het bestelproces hieronder weergegeven. Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag of heeft u een specifieke vraag aan onze schoonheidsspecialiste, dan kunt u contact met ons opnemen via de volgende communicatiemiddelen:

E-mail:
Onze klantenservice is te bereiken via de e-mail. U kunt contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: info@huydverzorging.nl. Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden, ook in het weekend.

Heeft u een klacht?
Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u een klacht over een van onze producten of over onze dienstverlening. Neem dan contact op door middel van een van de bovenstaande communicatiemiddelen. Wij staan u graag te woord en werken graag aan een oplossing! Wij zullen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijk reactie komen op uw klacht, bij sommige klachten is verder onderzoek noodzakelijk. Daarom hanteren wij een termijn van 7 dagen als maximale termijn waar binnen wij uw klacht inhoudelijk zullen beantwoorden.

In geval van een klacht/geschil kunt u ook terrecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR). U kunt hier uw klacht/geschil voorleggen, dit kunt u doen door naar de volgende pagina te gaan: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Veelgestelde vragen

Wat is het retourbeleid van jullie webshop?2024-03-31T12:29:03+02:00

Ons retourbeleid staat vermeld op onze website, maar over het algemeen accepteren we retourzendingen binnen 14 dagen na ontvangst van het product, mits ongeopend en ongebruikt.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?2024-03-31T13:32:56+02:00

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met een trackingnummer waarmee u de status van uw pakket kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?2024-03-31T13:34:07+02:00

De verzendkosten zijn afhankelijk van uw locatie en de gekozen verzendmethode. Deze kosten worden weergegeven tijdens het afrekenproces voordat u uw bestelling plaatst.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?2024-03-31T13:36:52+02:00

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als u uw verzendadres wilt wijzigen. We zullen ons best doen om de wijziging door te voeren voordat uw bestelling wordt verzonden.

Openingstijden

MAANDAG
10:00 ~ 16.00

DINSDAG
10:00 ~ 16.00

WOENSDAG
10:00 ~ 16.00

DONDERDAG
10:00 ~ 16.00

VRIJDAG
10:00 ~ 16.00

Ga naar de bovenkant