Klantenservice2024-06-14T17:30:28+02:00

Klantenservice

Verzending & Levering

Uw bestelde goederen zullen we, indien voorradig, binnen 1 werkdag uitleveren.

Retouren & Garantie

Een garantie en retour aanvraag kunt u doen via het contactformulier.

Vragen of opmerkingen

Heeft u een vraag of een opmerking? Neem dan contact met ons op via de knop.

Antwoorden op de meest gestelde vragen kunt u vinden in de uitleg over onze webwinkel en het bestelproces hieronder weergegeven. Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag of heeft u een specifieke vraag aan onze schoonheidsspecialiste, dan kunt u contact met ons opnemen via de volgende communicatiemiddelen:

E-mail:
Onze klantenservice is te bereiken via de e-mail. U kunt contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: info@huydverzorging.nl. Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden, ook in het weekend.

Heeft u een klacht?
Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u een klacht over een van onze producten of over onze dienstverlening. Neem dan contact op door middel van een van de bovenstaande communicatiemiddelen. Wij staan u graag te woord en werken graag aan een oplossing! Wij zullen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijk reactie komen op uw klacht, bij sommige klachten is verder onderzoek noodzakelijk. Daarom hanteren wij een termijn van 7 dagen als maximale termijn waar binnen wij uw klacht inhoudelijk zullen beantwoorden.

In geval van een klacht/geschil kunt u ook terrecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR). U kunt hier uw klacht/geschil voorleggen, dit kunt u doen door naar de volgende pagina te gaan: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Veelgestelde vragen

Kan ik een product ruilen in plaats van retourneren?2024-03-31T12:39:50+02:00

Ja, in sommige gevallen bieden we de mogelijkheid om een product te ruilen voor een ander product van gelijke waarde. Neem contact met ons op voor meer informatie over ons ruilbeleid.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van een product?2024-03-31T12:30:15+02:00

In de meeste gevallen zijn de retourkosten voor eigen rekening. Echter, als het product defect is of als wij een fout hebben gemaakt, zullen wij de retourkosten dekken.

Wat is het retourbeleid van jullie webshop?2024-03-31T12:29:03+02:00

Ons retourbeleid staat vermeld op onze website, maar over het algemeen accepteren we retourzendingen binnen 14 dagen na ontvangst van het product, mits ongeopend en ongebruikt.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet op tijd aankomt?2024-03-31T13:36:10+02:00

Als uw bestelling vertraging heeft opgelopen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen u graag de status van uw pakket te achterhalen en een passende oplossing te vinden.

Openingstijden

MAANDAG
10:00 ~ 16.00

DINSDAG
10:00 ~ 16.00

WOENSDAG
10:00 ~ 16.00

DONDERDAG
10:00 ~ 16.00

VRIJDAG
10:00 ~ 16.00

Ga naar de bovenkant