Klantenservice2024-06-14T17:30:28+02:00

Klantenservice

Verzending & Levering

Uw bestelde goederen zullen we, indien voorradig, binnen 1 werkdag uitleveren.

Retouren & Garantie

Een garantie en retour aanvraag kunt u doen via het contactformulier.

Vragen of opmerkingen

Heeft u een vraag of een opmerking? Neem dan contact met ons op via de knop.

Antwoorden op de meest gestelde vragen kunt u vinden in de uitleg over onze webwinkel en het bestelproces hieronder weergegeven. Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag of heeft u een specifieke vraag aan onze schoonheidsspecialiste, dan kunt u contact met ons opnemen via de volgende communicatiemiddelen:

E-mail:
Onze klantenservice is te bereiken via de e-mail. U kunt contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: info@huydverzorging.nl. Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden, ook in het weekend.

Heeft u een klacht?
Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u een klacht over een van onze producten of over onze dienstverlening. Neem dan contact op door middel van een van de bovenstaande communicatiemiddelen. Wij staan u graag te woord en werken graag aan een oplossing! Wij zullen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijk reactie komen op uw klacht, bij sommige klachten is verder onderzoek noodzakelijk. Daarom hanteren wij een termijn van 7 dagen als maximale termijn waar binnen wij uw klacht inhoudelijk zullen beantwoorden.

In geval van een klacht/geschil kunt u ook terrecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR). U kunt hier uw klacht/geschil voorleggen, dit kunt u doen door naar de volgende pagina te gaan: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn verzendadres wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?2024-03-31T13:36:52+02:00

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice als u uw verzendadres wilt wijzigen. We zullen ons best doen om de wijziging door te voeren voordat uw bestelling wordt verzonden.

Wat valt er onder de garantie?2024-03-31T12:38:03+02:00

Onze garantie dekt fabricagefouten en defecten die niet zijn veroorzaakt door onjuist gebruik of normale slijtage. Raadpleeg onze garantievoorwaarden voor meer informatie.

Hoe kan ik een garantieclaim indienen?2024-03-31T12:38:53+02:00

Als je denkt dat je recht hebt op garantie, neem dan contact met ons op en verstrek ons de nodige informatie, zoals het ordernummer en een beschrijving van het probleem. We zullen je vervolgens begeleiden bij het proces van het indienen van een garantieclaim.

Kan ik een product ruilen in plaats van retourneren?2024-03-31T12:39:50+02:00

Ja, in sommige gevallen bieden we de mogelijkheid om een product te ruilen voor een ander product van gelijke waarde. Neem contact met ons op voor meer informatie over ons ruilbeleid.

Openingstijden

MAANDAG
10:00 ~ 16.00

DINSDAG
10:00 ~ 16.00

WOENSDAG
10:00 ~ 16.00

DONDERDAG
10:00 ~ 16.00

VRIJDAG
10:00 ~ 16.00

Ga naar de bovenkant