De beste productenVeel op voorraadSnelle verzending

Klantenservice2024-06-14T17:30:28+02:00

Klantenservice

Verzending & Levering

Uw bestelde goederen zullen we, indien voorradig, binnen 1 werkdag uitleveren.

Retouren & Garantie

Een garantie en retour aanvraag kunt u doen via het contactformulier.

Vragen of opmerkingen

Heeft u een vraag of een opmerking? Neem dan contact met ons op via de knop.

Antwoorden op de meest gestelde vragen kunt u vinden in de uitleg over onze webwinkel en het bestelproces hieronder weergegeven. Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag of heeft u een specifieke vraag aan onze schoonheidsspecialiste, dan kunt u contact met ons opnemen via de volgende communicatiemiddelen:

E-mail:
Onze klantenservice is te bereiken via de e-mail. U kunt contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: info@huydverzorging.nl. Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden, ook in het weekend.

Heeft u een klacht?
Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u een klacht over een van onze producten of over onze dienstverlening. Neem dan contact op door middel van een van de bovenstaande communicatiemiddelen. Wij staan u graag te woord en werken graag aan een oplossing! Wij zullen zo spoedig mogelijk met een inhoudelijk reactie komen op uw klacht, bij sommige klachten is verder onderzoek noodzakelijk. Daarom hanteren wij een termijn van 7 dagen als maximale termijn waar binnen wij uw klacht inhoudelijk zullen beantwoorden.

In geval van een klacht/geschil kunt u ook terrecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR). U kunt hier uw klacht/geschil voorleggen, dit kunt u doen door naar de volgende pagina te gaan: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Veelgestelde vragen

Wat is de garantieperiode voor jullie producten?2024-03-31T12:37:13+02:00

De garantieperiode varieert per product en staat vermeld op de productpagina op onze website. In het algemeen bieden we minimaal 12 maanden garantie op alle producten.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?2024-03-31T13:32:56+02:00

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met een trackingnummer waarmee u de status van uw pakket kunt volgen.

Hoe kan ik een product retourneren?2024-03-31T12:31:27+02:00

Je kunt een retourzending aanvragen door contact met ons op te nemen via het contactformulier. We zullen je vervolgens voorzien van instructies voor het retourneren van het product.

Accepteren jullie retourzendingen en hoe werkt dit?2024-03-31T13:38:34+02:00

Ja, we accepteren retourzendingen binnen een bepaalde periode na ontvangst van uw bestelling. Neem contact op met onze klantenservice voor instructies over het retourneren van uw artikel(en).

Openingstijden

MAANDAG
10:00 ~ 16.00

DINSDAG
10:00 ~ 16.00

WOENSDAG
10:00 ~ 16.00

DONDERDAG
10:00 ~ 16.00

VRIJDAG
10:00 ~ 16.00

Ga naar de bovenkant